תיעוד: כנס השמיטה המרשים ב'הוד השרון' | גלריה

אבי יעקב No Comments on תיעוד: כנס השמיטה המרשים ב'הוד השרון' | גלריה

לרגל סיום שנת השמיטה התקיים בהוד השרון כינוס מרשים בו לראשונה התאחדו ראשי מועצות דתיות, מפקחים ומשגיחי כשרות לצד נציגי הרבנות הראשית והמשרד לשרותי דת מ-15 ערים וישובים וכ-30 רבנים מאזור השרון | הרבנים שיבחו את משגיחי הכשרות ואמרו כי "הם חוד החנית העומד כחומה בצורה על שמירת חיי היהדות בארץ"

צילום: יעקב כהן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לרגל סיום שנת השמיטה התקיים בהוד השרון כינוס מרשים בו לראשונה התאחדו ראשי מועצות דתיות, מנהלי מחלקות, מפקחים ומשגיחי כשרות מחמישה עשר ערים וישובים וכן כשלושים רבנים מאזור השרון. לצידם השתתפו נציגים מהרבנות הראשית ומהמשרד לשרותי דת.
הכינוס המיוחד נערך ע"י יו"ר המועצה הדתית הוד השרון מר אופיר טואיל וביוזמת הרב מאיר צדקיהו סקעת מנהל מחלקת הכשרות בהוד השרון. יו"ר המועצה הדתית ציין בדבריו את חשיבות נושא הכשרות וע"כ מינף את קיום הכנס.
תיעוד נרחב ממצלמתו של יעקב כהן
ראש עירית הוד השרון אמיר כוכבי שהגיע לכבד בנוכחותו את הכינוס אמר בדבריו כי מתקיים דיאלוג ושיתוף פעולה מצוין בין העיריה למועצה הדתית ושיבח את ראש המועצה הדתית על פעולותיו הברוכות למען חיי הדת בעיר. הרבנים שיבחו את משגיחי הכשרות ואמרו כי הם חוד החנית העומד כחומה בצורה על שמירת חיי היהדות בארץ.
הרב מאיר צידקיהו סקעת סיכם את האירוע בדברי חיזוק לכל המשגיחים וקרא להם להתגבש בעתיד באופן קבוע סביב נושא הכשרות של אזור השרון.


0 תגובות